cessisgodbitar.blogg.se

bakelser och mina andra godbitar!

Min nya blogg!

Kategori: Allmänt

Hej jag heter Cecilia men brukar kallas för Cessi eller Cissi, och här har jag skapat en ny blogg som handlar om mina godbitar
Jag älskar mode, inredning, bakelser och twilight.
Varje vecka kommer ett nytt bak recept på bloggen, det kommer stå vart jag köpt tillbehören, hur mycket det kostade enskilt och sammanlagt, vad tillbehören heter, hur jag har gjort bakelsrna/bakelsen och så klart vad bakelsen heter.
Hoppas ni fortsätter titta in här på min blogg!:)
//Cecilia
 

Kommentarer

  • Mattias (p) säger:

    Grymt kul hoppas på många intressanta inlägg!
    Lycka till! <3

    2012-11-25 | 16:13:26
  • Lina Ericson Stahlin säger:

    Tack för länken :*

    2012-11-25 | 16:40:49
    Bloggadress: http://ericsonstahlin.blogg.se
  • Sophie säger:

    Grattis till bloggen, Cecilia!
    Ser fram emot många smaskiga godsaker!
    Kul!

    2012-11-25 | 20:15:39
  • Jossapossa säger:

    Jätte bra blogg :)

    2012-11-26 | 16:39:06

Kommentera inlägget här: