cessisgodbitar.blogg.se

bakelser och mina andra godbitar!

skolavslutnings outfit (Kläder,Smink,hår mm)

Kategori: Allmänt

Hej i detta inlägget ska jag visa er vad jag kommer att ha på mig på skolavslutningen.
HOPPAS NI GILLAR DET!
 
 
 
Kläder:
Ett par legins(vita).
En exotic topp.
Ett par turkosa shorts.
 
Smink/smycken:
2 ögonskuggs prover från mary kay.
En mascara.
Lip gloss (Bella).
Solglasögons örhängen.
3 in 1 halsband från new yorker.
 
 
Hår:
Jag kommer att ha lockigt hår med ett söt hårspänne tror jag.
 
 
//Cecilia<3<3<3
 

Kommentarer

  • Elin♡♥♡♥ säger:

    Hej jag älskar dina kläder du kommer ha på dig. Vart kommer ditt halsband ifrån ( 3 in 1 )

    2013-06-11 | 20:19:52
  • Elin♡♥♡♥ säger:

    Hej jag undrar vårt dina kläder du kommer ha på dig kommer ifrån?

    2013-06-11 | 20:21:41

Kommentera inlägget här: